۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان:

۱۱ تن چوب قاچاق از نوع تاغ در استان سمنان کشف شد

۱۱ تن چوب قاچاق از نوع تاغ در استان سمنان کشف شد

سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه اجازه تردد به خودروهای عبوری حاوی چوب قاچاق داده نمی‌شود، گفت: بالغ بر ۱۱ هزار کیلوگرم چوب تاغ قاچاق طی تابستان گذشته در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن رستمیان ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماهه دوم سال جاری ۱۱ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع تاغ در استان کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی دائم در استان انجام می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این میزان از خودروهای عبوری استان و مقادیری نیز در داخل کشف شدند، افزود: پلیس استان سمنان اجازه حمل و نقل کالاهای قاچاق از جمله چوب تاغ را از درگاه استان سمنان نمی‌دهد و به طور جد با آن برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه مقتدرانه جلوی متخلفان و سودجویان قاچاق چوب ایستاده‌ایم، ابراز داشت: معتقدیم حفظ منابع طبیعی وظیفه عمومی و همگانی است و پلیس نیز در این راستا با خاطیان برخورد می‌کند.

رستمیان ضمن بیان اینکه پلیس برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ملی حداکثر توان خود را به کار بسته است، اضافه کرد: از شهروندان نیز انتظار می‌رود در این راستا با پلیس همکاری کرده و هرگونه دست درازی به طبیعت را گزارش دهند تا موضوع توسط مأموران انتظامی رسیدگی شود.

کد خبر 5913232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha